تبلیغات
وبلاگ شخصی ZiBEDER page contents بدانیم تا بمانیم - پروژه آمار

ابزار منو ثابت

ابزار هدایت به بالای صفحه

پروژه آمار

پروژه آمار

قیمت: 2300 تومان

عنوان پروژه:


با افزایش جمعیت و با توجه به محدود بودن منابع آب، ضرورت صرفه جویی در مصرف آب حس می شود. برای مطالعه در این مسئله مدلی را معرفی کنید



به صورت فایل ورد Word و پی دی اف PDF


مشخصات تماس
تشکر و قدردانی



  • خلاصه



    • فهرست




    • مقدمه                   5

    • جمع آوری داده         6

    • جدول                     7

    • تجزیه و تحلیل داده    8

    • ارزیابی مشکلات      9

    • نتایج                      9

    • نتیجه گیری            10

    • ضمیمه شماره 1     11








  • مقدمه


هدف از انجام این پروژه ضرورت صرفه جویی در مصرف آب با توجه به رشد جمعیت است. بعضی از افراد فکر می کنند از تمام آب های موجود در کره زمین می توان بهره برداری کرد و با خود می گویند این همه آب، چرا باید صرفه جویی کنم؟ آیا شما هم همین طور فکر می کنید؟ باید بدانید آب مصرفی انسان آب شیرین است. منابع آب شیرین، رودخانه ها، آبگیر ها، یخ های قطبی، یخچال های طبیعی و بعضی از منابع زیرزمینی هستند که میزان آنها در برابر کل آب های موجود در کره زمین حدودا 3 درصد است. که باتوجه به قابل استفاده نبودن یخ های قطبی و یخچال های طبیعی میزان آنها به حدود 1 درصد می رسد. و همین یک درصد نیز به طور مساوی در کره زمین پخش نشده است. بعضی مناطق پر آب و بعضی کم آب هستند. طبق آماری که از سوی سازمان مدیریت بحران اعلام شده حدودا 1.2 میلیارد نفر از مردم جهان از کمبود یا فقدان دسترسی به آب شیرین رنج می برند. .......

برای دسترسی به ادامه پروژه این مطلب را با هزینه بسیار کم خریداری کنید.

خرید        سوال از فروشنده





موضوع: درسی،
برچسب ها:تبلیغ، آموزشی، درسی، پروژه آمار،

[ دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ] [ 08:37 ب.ظ ] [ .:رضا :. ] [ ]

[ نظرات() ]



اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

دستگاه سنجش باد دیجیتالی ( با 3 ماه گارانتی ) نرم افزار افزایش محبوبیت سایت و وبلاگ قلم خش گیر خودرو ( رنگ فابریك) کتاب كسب درآمد خارج از تصور از اینترنت دانلود نمونه سوالات آزمون های عمومی استخدامی با ما در ارتباط باشید
تحلیل آمار سایت و وبلاگ